پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228349
نصب شرح وظايف کارکنان و نقشه راهنماي ارباب رجوع در ادارات شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1396/04/13
نمایش : 1082
فرماندار شهرستان فارسان گفت: براي اطلاع‌رساني در خصوص حقوق شهروندي و خدمات‌رساني بيشتر و بهتر به شهروندان در ادارات شهرستان شرح وظايف کارکنان و نقشه راهنماي ارباب‌رجوع نصب خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار مرداس طاهري افزود: در کارگروه امنيت اجتماعي ستاد صيانت از حقوق شهروندي موارد مرتبط  با اين دو  کارگاه  موردبحث و بررسي قرار گرفت و مقرر گرديد  تلاش کنيم  تا ايجاد  احساس امنيت اجتماعي در بين جامعه صورت گيرد.
 
وي اظهار داشت:ازجمله کميسيون‌ها  و کارگروه‌هاي که مي‌تواند در بررسي آسيب‌هاي اجتماعي بسيار مؤثر عمل کرده کارگروه امنيت اجتماعي و اخلاقي است که باهدف ريشه‌يابي ناهنجاري‌هاي اجتماعي و ارائه راهکار تشکيل مي‌گردد.
 
 ايشان افزود:امروزه جامعه درگير آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراواني است که اگرچه به‌طورکلي ريشه‌کن نمي‌شوند اما مي‌تواند با ارائه راهکارهاي عملي و نيز تقويت اعتقادات ديني در جامعه از رشد سريع آن‌ها جلوگيري کرد.
 
وي همچنين هدف از تشکيل اين کميسيون را شناسايي چالش‌هاي موجود و رفع آن به‌دوراز فضاي امنيتي  و با استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي واداري شهرستان عنوان کرد.
 
وي در ادامه افزود:در همين رابطه و در ادامه بحث در اين کارگروه مواردي را از بين ادارات شهرستان  موردبحث و بررسي  قرارداديم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان
 
وي در پايان گفت:در اين جلسه همچنين مواردي نيز تصويب شد ازجمله نصب شرح وظايف کارکنان و نصب نقشه  راهنما ارباب‌رجوع در ادارات و همچنين نصب  منشور اخلاقي ادارات در محل اداره و همچنين تلاش بيشتر براي اطلاع‌رساني در خصوص حقوق شهروندي و خدمات‌رساني بيشتر و بهتر به شهروندان جهت  رفاه حال شهروندان شهرستان فارسان


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html